نوشته شده توسط : گل نسیم

رولپلاک نمای ساختمان جردن،قیطریه و نیاوران با【رضایت ۱۰۰%】

جردن،قیطریه، نیاوران یکی از مناطقی می باشد که تعداد ساختمان های لوکس در آن بسیار زیاد است. اما بهتر است بدانید سنگ نما همیشه می تواند خیلی بیشتر از سایر انواع متریال ها نمای ساختمان ها را شیک نشان دهد. به همین منظور در جردن،قیطریه، نیاوران می توان ساختمانهایی با نمای سنگی را بسیار پیدا کرد. بهتر است بدانید تنها زمانی می توان برای مدت زمان طولانی سنگ نمای ساختمان ها را سالم نگه داشت که قبل از خرابی آنها را پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست کرد.

به همین خاطر رولپلاک نمای ساختمان جردن،قیطریه، نیاوران دارای طرفدار زیادی می باشد. زیرا افرادی که در این منطقه زندگی می کنند دوست دارند که ساختمان های آنان همیشه زیبا بماند و همانگونه که می دانید تنها راه زیبا ماندن نمای ساختمان ها پیچ و رولپلاک نما می باشد. زیرا با استفاده از این روش همه سنگ ها به نمای ساختمان چسبیده می شوند و به راحتی کنده نمی شوند.

پیچ رولپلاک نما ساختمان در قیطریه

پیج رولپلاک نمای ساختمان در قیطریه یک روش ساختمانی است که در آن نمای ساختمان با استفاده از پیچ و رولپلاک محکم می‌ شود. این روش ترمیم نمای ساختمان در تهران و سایر شهرها به دلیل مزایایی مانند سرعت، کارآیی و دقت بالا، محبوبیت بالایی دارد. در تهران به عنوان پایتخت ایران، استفاده از پیچ رولپلاک نمای ساختمان در ساخت و سازها و پروژه‌های مختلف به دلیل مزایای آن بسیار رایج است.

نمای ساختمان با استفاده از رولپلاک‌ ها را پیچ و مهره می کنند برای اینکه از افتادن سنگ ها و شل شدن سنگ نماها جلوگیری کرده و با کمترین هزینه ترمیم ساختمان ها صورت گیرد. همچنین، دقت و دوام بالای رولپلاک‌ها باعث می‌ شود نمای ساختمان دقیق و یکنواخت نصب شود و در برابر عوامل جوی و تغییرات دما و رطوبت مقاومت کند. در تهران، امکانات و تجهیزات لازم برای تولید و نصب پیچ رولپلاک نمای ساختمان در دسترس است و شرکت‌ها و تولیدکنندگان مختلف در این حوزه فعالیت می‌کنند.

پیچ رولپلاک نما ساختمان در نیاوران

در بحث پیچ رولپلاک نما در نیاوران استفاده از تکنسین کار در ارتفاع و آشنا به این بحث آن هم با تجربه کاری زیاد، امری ضروری است. بحث ریزش سنگ نمای ساختمان با جان و مال مردم سر کار دارد و اگر بحث تثبیت سنگ به درستی انجام نشود خطرات زیادی را در پی خواهد داشت.

در بحث محکم کردن سنگ های نما حتما باید از پیچ های روکش گالوانیزه ضد زنگ استفاده کرد. فواصل پیچ ها باید به طور استاندارد باشد. اگر کمتر از استاندارد باشد سنگ به خوبی تثبیت نمی شود و اگر زیاد تر هم باشد سنگ به مرور زمان دچار ترک می شود چرا که بیش از گنجایش پیچ خورده است.

باید با دریل های بدون ضربه و در اصطلاح با دریل های گیربکسی سوراخ شود. متاسفانه اکثر راپل کارها فقط با دریل های ضربه ای و مته چهار شیار کار می کنند. و تمامی سنگها را می خواهند با همین دریل سوراخ کنند که این کار به جای اینکه سنگها را محکم کند بدتر به سنگها آسیب وارد می کند.

هزینه پیچ و رولپلاک نما در جردن

همه افرادی که در جردن،قیطریه، نیاوران زندگی می کنند دوست دارند برای سالم نگه داشتن سنگ نمای خانه خود آنها را پیچ و رولپلاک کنند. اما یکی از مهم ترین مواردی که همواره باعث می شود افراد از انجام چنین کاری منصرف شوند هزینه آن می باشد. زیرا تصور خیلی از افراد این است که هزینه پیچ و رولپلاک نما در جردن،قیطریه، نیاوران بسیار زیاد می باشد.

اما بهتر است بدانید به هیچ وجه اینگونه نمی باشد. زیرا هزینه ای که شما بابت پیچ و رولپلاک نمای خود در جردن،قیطریه، نیاوران پرداخت میکنید در برابر خسارتی که ممکن است انجام ندادن این کار به شما وارد کند بسیار ناچیز می باشد. به همین منظور اگر قصد دارید نمای ساختمان خود را پیچ و رولپلاک کنید نگران هزینه این کار نباشید. چون قیمت نهایی چنین کاری به عوامل مختلفی بستگی دارد که ما در ادامه این متن به آنها اشاره کرده ایم.

نوع سنگ به کار رفته در نما

سنگ ها دارای انواع بسیار متنوعی می باشند که هر نوع نیز دارای زیبایی خاصی می باشد. به همین خاطر افراد با توجه به سلیقه خود از سنگ های متفاوتی برای سنگ کردن نمای ساختمان خود استفاده می کنند. اما بهتر است بدانید چون هر نوع سنگ دارای میزان سختی متفاوتی است پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست آن نیز دارای قیمت خاصی می باشد. به همین خاطر همیشه یکی از مهم ترین عواملی که میتواند تاثیر بسیار زیادی بر قیمت نهایی پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ها در جردن،قیطریه، نیاورانداشته باشد نوع سنگ به کار رفته در نما می باشد.

سایز سنگ های به کار رفته در نما

امروزه سنگ هایی که در نمای ساختمان به کار برده می شوند در اندازه های مختلفی تولید می شوند. بهتر است بدانید هر سنگی با هر اندازه ای میتواند جلوه ای خاص بر روی نمای ساختمان ها داشته باشد. به همین منظور گاهی اوقات افراد برای اینکه نمای ساختمان آنها خاص باشد از سنگ هایی با ابعاد کوچک استفاده می کنند.

کار پیچ و رولپلاک کردن چنین نماهایی بسیار سخت تر از نماهایی می باشد که اندازه سنگ های آنان بزرگ است. زیرا تعداد سنگی که برای چنین نماهایی به کار برده می شود بسیار بیشتر از سایر نما ها می باشد.

به همین خاطر فردی که می خواهد کار پیچ و رولپلاک اینگونه از نما ها را انجام دهد مجبور می‌شود تعداد زیادی سوراخ ایجاد کند و از تعداد بسیار زیادی پیچ و رولپلاک استفاده کند. که همین امر به صورت خودکار باعث بالا رفتن هزینه نهایی کار پیچ و رولپلاک نما میشود.

تعداد طبقات ساختمان

تعداد جمعیت شهر ها امروزه به خاطر نبودن اشتغال مناسب در روستاها بسیار زیاد شده است. وجود چنین شرایطی موجب شده است که برای جا دادن جمعیت زیادی که در شهر ها وجود دارد از ساختمانهای آپارتمانی بسیار بزرگ با تعداد طبقه بالا استفاده شود.

زیرا تنها در این صورت میتوان جمعیت بسیار زیادی را ساکن شهر ها کرد. همانگونه که میدانید چون جردن یکی از مناطق مناسب تهران می باشد افراد زیادی وجود دارند که خواهان زندگی در این منطقه می باشند. همین موضوع باعث شده است که بیشتر ساختمان های واقع شده در جردن به صورت آپارتمان های بسیار بزرگ باشند.

بنابراین اگر فردی قصد داشته باشد نمای اینگونه از ساختمان ها را پیچ و رولپلاک کند مجبور است از تعداد فراوانی پیچ و رولپلاک استفاده کندو وقت زیادی را نیز برای انجام این کار بگذارد. همچنین چون ارتفاع این نما ها زیاد است امنیت فردی که این کار را نیز انجام می دهد کاهش پیدا می‌کند و باعث میشود تعداد کمی از افراد وجود داشته باشند که چنین کاری را انجام می دهند. به همین خاطر همیشه تعداد طبقات یک ساختمان می تواند تاثیر زیادی بر قیمت پیچ و رولپلاک نما در جردن،قیطریه، نیاوران داشته باشد.‌

مدل نما

امروزه دیگر کمتر کسی نمای ساختمان خود را به صورت کاملا ساده درست میکند. زیرا میتوان با استفاده از مدل های مختلف و استفاده از ابزار های بسیار متنوعی نماهایی بسیار زیبا برای ساختمان ها به وجود آورد که چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند. هرگاه افراد نمای ساختمان خود را مدل دار درست کنند فردی که می خواهد کار پیچ و رولپلاک آن‌ را انجام دهد مجبور می‌شود که وقت و دقت بسیار زیادی را برای این کار صرف کند. که همین امر موجب افزایش قیمت پیچ و رولپلاک نما در جردن میشود.

رولپلاک نمای ساختمان در جردن بدون داربست

یکی از ابتدایی ترین روش هایی که با استفاده از آن نمای ساختمان ها را پیچ و رولپلاک میکردند استفاده از داربست بود. اما چون این روش دارای معایب بسیار زیادی می باشد بسیاری از افراد تصمیم گرفتند که از این روش استفاده نکنند و روشی جدید جایگزین آن کنند. به همین خاطر روش استفاده از طناب برای انجام کار پیچ و رولپلاک نما رایج شد.

زیرا با استفاده از این روش دیگر نیاز نیست افراد از داربست برای انجام چنین کاری استفاده کنند. امروزه رولپلاک نمای ساختمان در جردن بدون داربست بسیار رایج می باشد زیرا مزایای این روش بسیار زیاد می باشند. اگر قصد دارید با مزایای چنین روشی آشنا شوید ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

امنیت بالا

استفاده از داربست برای پیچ و رولپلاک کردن نما هایی با ارتفاع بالا به هیچ وجه روشی ایمن نیست. زیرا امکان سقوط افراد از داربست بسیار زیاد می باشد و سالانه تعداد زیادی از افراد به خاطر سقوط از داربست جان خود را از دست می دهند.

اما استفاده از روش بدون داربست یا طناب دارای امنیت بالایی می باشد. زیرا امکان سقوط در آن کم است و اگر حتی فردی دچار سقوط نیز بشود به خاطر وصل بودن طناب به بدن او آسیب نمی بیند.

امکان دسترسی به نقاط مختلف نما

برای این که بتوان یک نما را به خوبی پیچ و رولپلاک کرد باید به تمام نقاط آن دسترسی داشت. زیرا تنها در این صورت میتوان به تمام سنگ های آن پیچ و رولپلاک وصل کرد. اما اگر از داربست برای انجام چنین کاری استفاده کنیم چون دارای محدودیت های مختلفی است نمی توان به تمام نقاط نما دسترسی پیدا کرد و آن را به خوبی پیچ و رولپلاک کرد.

استفاده از طناب برای انجام چنین کاری اینگونه از مشکلات را به طور کلی برطرف میکند. به همین منظور افراد زیادی هستند که برای بهتر انجام شدن کارشان از این روش استفاده میکنند. زیرا در این روش فردی که کار پیچ و رولپلاک نما را انجام میدهد میتواند به تمام نقاط نما دسترسی کامل داشته باشد.

هزینه کم

مسائل اقتصادی در رابطه با هر کاری تاثیر بسیار زیادی دارند. به همین خاطر همیشه ابتدا افراد بعد از آگاهی از قیمت اقدام به انجام کار های مختلفی می کنند. در رابطه با پیچ و رولپلاک نما نیز این امر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در واقع میتوان گفت بسیاری افراد به دنبال این هستند که با استفاده از روشی کار پیچ و رولپلاک نمای ساختمان خود را انجام دهند که کمترین هزینه را برای آنان داشته باشد.

اگر شما نیز به دنبال این هستید که با استفاده از یک روش مطمئن و کم هزینه نمای ساختمان خود را پیچ و رولپلاک کنید. بهتر است بدانید بهترین انتخاب برایتان استفاده از روش بدون داربست و با طناب می باشد. زیرا هرگاه پیچ و رولپلاک یک نما را با استفاده از طناب انجام می دهیم در هزینه ها بسیار صرفه جویی می شود.

نکات مهم در خصوص نصب پیچ رولپلاک سنگ نما در جردن

بعضی از افراد دوست دارند که خودشان اقدام به پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شان بکنند. اما بهتر است بدانید انجام چنین کاری را باید حتما به افرادی سپرد که از مهارت بالایی در این زمینه برخوردار هستند. زیرا تنها در صورت رعایت یک سری از نکات می توان به خوبی این کار را انجام داد. ما برای آشنایی شما بعضی از این نکات را در اینجا بیان کرده ایم.

رعایت فاصله سوراخ ها

هر پیچ و رولپلاک کار ماهری می داند که باید برای چسباندن سنگ هایی با ابعاد مناسب تنها از چهار پیچ و رولپلاک استفاده کرد و هر سوراخ را نیز در یک گوشه ایجاد کرد. در صورت رعایت نکردن چنین نکته ای احتمال ترک برداشتن و شکستن سنگ وجود دارد.

استفاده از پیچ مناسب

همه سنگ هایی که برای نمای ساختمان به کار برده میشوند دارای یک اندازه نیستند. زیرا گاهی میزان سختی و وزن بعضی از آنها بسیار زیاد می باشد. برای پیچ و رولپلاک کردن چنین سنگ هایی باید از پیچ هایی با اندازه های بزرگ تر استفاده کرد تا بتوان آنها را به خوبی به نما چسباند. به همین خاطر باید بدانید برای هر نوع سنگی چه پیچی را استفاده کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

امروزه تقریباً همه افراد برای اینکه ساختمانی زیبا داشته باشند نمای آنها را با استفاده از سنگ و یا سایر متریال های دیگر زیبا می کنند. اما یکی از مهم ترین عیب هایی که اینگونه از نما دارند این است که دچار ریزش می شوند . هرگاه نما های سنگی ریزش می کنند خسارت های بسیار زیادی را به صاحبان ساختمان وارد می کنند .

حتی گاهی اوقات ریزش اینگونه از نما ها علاوه بر خسارت های مالی خسارت های جانی را نیز به همراه دارند. به همین خاطر همیشه به افرادی که نمای ساختمان آنها سنگی و سرامیکی می باشد توصیه می شود اقدام به رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست بکنند. زیرا این تنها راهی است که می توان از طریق آن ماندگاری سنگ نما را افزایش داد و از ریزش آن جلوگیری کرد. کرج یکی از شهر هایی می باشد که میزان ساخت و ساز در آن بسیار زیاد است. به همین منظور معمولا پیچ و رولپلاک نما در کرج رونق بسیار زیادی دارد.

قیمت پیچ و رولپلاک نما در کرج

بسیاری از افرادی که در کرج زندگی می کنند . دوست دارند که نمای ساختمان خود را با استفاده از پیچ و رولپلاک محکم کنند . اما خیلی از آنها متاسفانه فکر می کنند که قیمت این کار بسیار زیاد می باشد و از انجام آن منصرف می شوند.

اما بهتر است بدانید قیمت این کار در برابر خسارت هایی که ممکن است ریزش سنگ نما به شما وارد سازد بسیار ناچیز است. قیمت پیچ رولپلاک نمای ساختمان در کرج برای همه ساختمان ها به یک صورت نمی باشد. زیرا هزینه این کار به موارد بسیار زیادی بستگی دارد که ما برای آشنایی بیشتر شما آنها را در اینجا بیان کرده ایم.

نوع سنگ نما

سنگ هایی که برای نمای ساختمان به کار برده می شوند. دارای انواع بسیار متنوعی می باشند. که هر نوع دارای رنگ و میزان سختی خاصی هستند. به همین خاطر پیچ و رولپلاک هر سنگی دارای قیمت خاصی می باشد.

متراژ نما در رولپلاک نمای ساختمان کرج

معمولا بیشتر ساختمان هایی که در شهر کرج هستند به صورت آپارتمان های چند طبقه می باشند. به همین خاطر اغلب متراژ نمای آنها بسیار زیاد است. توجه داشته باشید که هر چقدر متراژ نمای یک ساختمان بیشتر باشد فردی که میخواهد کار پیچ و رولپلاک نمای آن را انجام دهد. مجبور به صرف وقت و پیچ بیشتری خواهد بود به همین منظور همیشه هزینه پیچ و رولپلاک نما هایی با متراژ بالاتر بیشتر می باشد.

اندازه سنگ های نما

گاهی اوقات برای نمای یک ساختمان سنگ هایی به کار برده می شوند که دارای اندازه های کوچکی هستند. هرگاه افراد بخواهند چنین نماهایی را پیچ و رولپلاک نمای ساختمان کنند مجبور می شوند که از پیچ بیشتری استفاده کنند زیرا تعداد سنگ های به کار رفته در نما زیاد است. به همین منظور همیشه هزینه پیچ و رولپلاک نماهایی با سنگ های ریز بیشتر از سایر نما ها می باشد.

روش پیچ و رولپلاک

بعضی از افراد برای پیچ و رولپلاک نما هنوز هم از داربست استفاده می کنند. اینگونه از افراد مجبور به پرداخت هزینه بیشتری نسبت به افرادی خواهند شد که از طناب برای پیچ و رولپلاک نمای خود استفاده میکنند.

رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست در کرج با استفاده از طناب

امروزه دیگر کمتر کسی از داربست برای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان خود استفاده می کند. چون استفاده از داربست معایب بسیاری دارد و افرادی که از آن استفاده میکنند مجبور به پرداخت هزینه زیادی خواهد شد. اما چون استفاده از طناب برای انجام کار پیچ و رولپلاک نما کمترین هزینه را نیاز دارد و در زمان بسیار کمی نیز انجام می شود به انتخاب بسیاری از افراد تبدیل شده است.

استفاده از طناب برای پیچ و رولپلاک نما یک روش جدید می باشد به همین خاطر خیلی از افراد با آن و مزایای بیشماری که دارد اشنایی ندارند . اگر شما نیز جز این افراد هستید بهتر است بدانید که پیچ و رولپلاک نما با طناب به خاطر مزایای زیادی که دارد توانسته است امروزه دیگر استفاده از داربست را به روشی کاملا منسوخ شده تبدیل کند.

پیچ و رولپلاک نما در کرج چه مزایایی دارد؟

پیچ و رولپلاک کردن نما در کرج مزایای بسیار زیادی دارد. اگر دوست دارید با این مزایا آشنا شوید بهتر است ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

محکم کردن سنگ نما

چون سنگ یک متریال سنگین می باشد و زودتر از سایر متریال هایی که برای نما به کار برده می شوند دچار ریزش می شود. به همین خاطر باید اینگونه از مواد را به وسیله موارد زیادی به نما وصل کرد تا دچار ریزش نشوند. یکی از بهترین راههایی که میتوان با استفاده از آن سنگ های نما را به خوبی محکم کرد استفاده از پیچ و رولپلاک نما می باشد.

افزایش طول عمر نما

هرگاه حتی یک سنگ هم از نما کنده شود و یا آسیب ببیند به مرور زمان باعث خراب شدن کل نما می شود. به همین خاطر افراد باید همه تلاش خود را به کار ببرند تا از خراب شدن سنگ نما جلوگیری کنند. زمانی که ما با استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ های نما را محکم می کنیم. دیگر سنگ های نما آسیب نمی بینند و همین امر موجب افزایش طول عمر نما میشود.

کاهش خطرات

ریزش سنگ نما خطرات بسیار زیادی را به همراه دارد و اگر سنگ های کنده شده از نما بر روی عابران پیاده سقوط کنند خطر مرگ وجود دارد. به همین خاطر هر صاحب ساختمانی که نمای ساختمان او سنگی می باشد باید حتما قبل از ریزش آن را محکم کند. زیرا در صورت ریزش تمام مسئولیتها به عهده او می باشد. اما اگر اینگونه از افراد نمای ساختمان خود را پیچ و رولپلاک کنند تا حد زیادی می توانند میزان خطرات را کاهش دهند.

انواع سنگ های به کار رفته در نمای ساختمان های کرج

برای ساخت نماهای ساختمانی در کرج از سنگ های متفاوتی استفاده می شود که بهتر است با آنها آشنا شوید.

سنگ گرانیت

گرانیت یک سنگ آذرین رنگ روشن است که به اندازه کافی بزرگ است که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است. گرانیت از کریستالیزاسیون آهسته ماگما در زیر سطح زمین تشکیل می شود.

سنگ های گرانیتی عمدتاً از کوارتز و فلدسپات با مقادیر جزئی میکا، آمفیبول و سایر کانی ها تشکیل شده اند. این ترکیب معدنی معمولاً گرانیت قرمز، صورتی، خاکستری یا سفید با دانه های تیره در سراسر سنگ می دهد.

سنگ گرانیت یکی از محبوب ترین سنگ های نمای ساختمان در کرج است. از گرانیت در ساخت بسیاری از چیزهایی که در زندگی روزمره با آنها مواجه میشویم استفاده می شود. این سنگ به دلیل سیلیس بالا در گرانیت، بسیار سخت و مقاوم در برابر سایش است.گرانیت به دلیل مقاومت بالا در محیط های صنعتی نیز قابل استفاده است.

سنگ تراورتن

سنگ آهک نوعی سنگ رسوبی است که بیشتر در ایتالیا یافت می شود، اما ذخایر سنگ آهک در ترکیه، مکزیک، پرو، کرواسی، ایران و حتی چین نیز دیده شده است.

کیفیت و خواص سنگ آهک به دلیل تفاوت های زمین شناسی به منطقه مبدا آن بستگی دارد. سنگ آهک یک سنگ رسوبی با بافت کریستالی متشکل از کلسیت (CaCO3) و شکلی از سنگ های رسوبی است. سنگ آهک از چشمه های آب گرم یا در غارهای آهکی به وجود می آید.

تراورتن از رسوب مواد معدنی کربناته که تخلخل آنها به دلیل وجود موجودات زنده مانند ماکروفیت ها، بریوفیت ها، جلبک ها و ... به وجود می آید. رنگ طبیعی سنگ تراورتن سفید است، اما در رنگ های قهوه ای، کرم یا زنگ زده نیز موجود است.

یکی از بارزترین ویژگی های نمای سنگ تراورتن ظاهر فوق العاده آن است، اگر می خواهید فضایی رمانتیک را در خانه بازسازی کنید، سنگ تراورتن انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود، بارزترین ویژگی سنگ های تراورتن وجود سوراخ های روی سنگ است که می توان آن را با رزین یا بتونه تعمیر کرد.در کرج همیشه نماهایی با سنگ تراورتن بسیار دیده می شوند. زیرا رنگ و شکل منحصر به فرد اینگونه از سنگ ها باعث میشود که ما بتوانیم نمایی متفاوت داشته باشیم.

سنگ کریستال

رنگ کریستال معمولاً سفید با راه راه های آبی، مشکی یا زرد است، امروزه استفاده از کریستال به عنوان سنگ نما در کرج قدیمی شده و به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد. کریستال را می توان در مکان هایی که به استحکام بالایی نیاز دارد استفاده کرد.

آیا می توان از هر نوع پیچ و رولپلاکی برای نمای ساختمان های کرج استفاده کرد؟

بهتر است بدانید امروزه پیچ و رولپلاک های مختلفی در بازار وجود دارند که از آنها برای محکم کردن سنگ نما استفاده میشود. اما توجه داشته باشید که برای هر سنگی با هر قطری باید از نوع خاصی پیچ و رولپلاک استفاده کرد.

به همین منظور نمیتوان برای همه نما ها از یک نوع پیچ و رولپلاک استفاده کرد. بنابراین اگر قصد دارید برای نمای ساختمان خود پیچ و رولپلاک خریداری کنید باید حتما قبل از خرید با یک فرد ماهر در این زمینه مشورت کنید. زیرا ممکن است شما پیچ و رولپلاکی را خریداری کنید که مناسب سنگ نمای ساختمان تان نباشد.

به همین منظور بدون مشورت با یک فرد ماهر ممکن است شما بعد از خرید متحمل ضرر زیادی شوید و یا مجبور شوید برای تعویض پیچ و رولپلاک های خریداری شده اقدام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران

در گذشته هنگامی که افراد نمای ساختمان خود را سنگ می‌کردند برای سالم و ماندگاری آن در دراز مدت هیچ گونه تدبیری نمی اندیشیدند. که همین مورد باعث شد نمای ساختمان های بسیار زیادی دچار ریزش شود.

تازه بعد از این اتفاقات بود که افراد به دنبال راهی افتادند تا بتوانند از ریزش سنگ نمای ساختمان خود جلوگیری کنند. نتیجه تمام تلاش هایی که در این مورد صورت گرفت به وجود آمدن پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بود.

زیرا با استفاده از این مورد می توان نمای ساختمان ها را برای سالیان بسیار زیادی از هرگونه ریزشی در امان نگه داشت.‌ پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران یکی از جمله هایی می باشد که بسیار در گوگل جستجو می شود.

اگر شما نیز در شرق تهران زندگی می کنید و دوست دارید در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری به دست آورید. بهتر است بدانید در شرق تهران چون تعداد آپارتمان ها بسیار زیاد می باشد و ارتفاع نمای آنها خیلی زیاد است درصد ریزش سنگ نمای این ساختمان ها بالا می باشد. به همین خاطر پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست در این قسمت از تهران از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت پیچ و رولپلاک نما در شرق تهران

بسیاری از افراد تصور میکنند که پیچ و رولپلاک نما در نقاط مختلف تهران دارای قیمت های متفاوتی می باشد. اما بهتر است بدانید به هیچ وجه چنین چیزی درست نمی باشد. چون به طور کلی قیمت پیچ و رولپلاک نما با توجه به چند عامل اندازه گیری می شود. و محل قرار گیری ساختمان در آن تاثیر زیادی ندارد. اگر دوست دارید با عوامل تاثیر گذار بر قیمت پیچ و رولپلاک نما در شرق تهران آشنا شوید می توانید ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

نوع سنگ نما

سنگ هایی که امروزه در نمای ساختمان ها به کار برده می شوند با توجه به وضع مالی صاحب ساختمان دارای انواع مختلفی می باشند. زیرا افرادی که دارای وضع مالی خوبی هستند از سنگ های بهتر و زیباتری استفاده می کنند و این در حالی است که افرادی که وضع مالی خوبی ندارند نمی توانند از چنین سنگ هایی استفاده کنند.

اما گاهی اوقات برای بعضی از افراد تنها زیبایی مهم است و به هیچ وجه به مقاومت سنگی که برای نمای ساختمان خود به کار می برند توجه نمی کنند. این گونه از افراد اگر از سنگی با مقاومت کم استفاده کنند مجبور می‌ شوند برای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست آن مبلغ بیشتری پرداخت کنند‌.

زیرا اگر میزان مقاومت سنگ نمای یک ساختمان کم باشد پیچ و رولپلاک آن به کاری دشوار تبدیل خواهد شد که همین امر موجب افزایش میزان دستمزد فردی میشود که چنین کاری را انجام می دهد.

روش پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

افراد برای پیچ و رولپلاک نما از روشهای مختلفی استفاده میکنند‌.‌ بهتر است بدانید معمولا هر روش دارای قیمت متفاوتی می باشد. زیرا میزان هزینه ای که برای هر روش باید استفاده شود با دیگری متفاوت می‌باشد. همیشه پیچ و رولپلاک نما با داربست و بالابر دارای قیمت بیشتری نسبت به پیچ و رولپلاک نما با طناب می باشد.

زیرا در دو حالت اول فردی که چنین کاری را انجام می دهد باید کرایه ی بالابر و هزینه نصب داربست را نیز پرداخت کند‌‌. این در حالی است که استفاده از طناب برای انجام چنین کاری نیاز به هزینه اضافی ندارد.

همچنین چون امنیت استفاده از طناب بالا می باشد اگر دوست دارید نمای ساختمان خود را در شرق تهران پیچ و رولپلاک کنید بهتر است از روش استفاده از طناب استفاده کنید. زیرا در این روش امکان سقوط فردی که چنین کاری را برای شما انجام می دهد کم است.

ارتفاع نما

هر چقدر ارتفاع نمای یک ساختمان زیاد باشد یعنی این که مساحت آن نیز بیشتر است‌. به همین خاطر یکی از اولین مواردی که افراد هنگام پیچ و رولپلاک نما در شرق تهران به آن توجه می کنند ارتفاع نما می باشد.

زیرا هر چقدر نما بلندتر باشد فردی که میخواهد این کار را برای شما انجام دهد مجبور است از تعداد بیشتری پیچ و رولپلاک استفاده کند و وقت زیادی را نیز صرف انجام چنین کاری کند.

همین عوامل باعث می شوند هرگاه نمای ساختمان شما ارتفاع بالاتری داشته باشد. مجبور به پرداخت هزینه بیشتری شوید. بنابراین قبل از مقایسه هزینه انجام چنین کاری بین ساختمان خود و فرد دیگری حتما به این موضوع توجه کنید. چون این مورد نیز بر قیمت نهایی چنین کاری تاثیر گذار می باشد.

پیچ رولپلاک نما ساختمان در تهرانپارس

تهران پارس نیز یکی از مناطقی می باشد که چون قیمت ساختمان ها در آن منطقه مناسب است افراد بسیار زیادی برای زندگی آن را انتخاب می کنند. همین امر موجب ازدحام جمعیت در این قسمت از تهران شده است و تعداد ساختمان های واقع شده در آن بسیار زیاد می باشند.

همین امر موجب شده است پیچ رولپلاک نمای ساختمان در تهرانپارس بسیار رونق داشته باشد. زیرا افرادی که در این منطقه خانه دارند تلاش می کنند که نمای ساختمان خود را از هر گونه آسیبی از جمله ریزش به دور نگه دارند.‌

همچنین چون قدمت این محله بالا می باشد تعداد ساختمان های فرسوده در این منطقه زیاد می باشند که تنها می توان با استفاده از پیچ و رولپلاک نمای آنها را از ریزش حفظ کرد.

پیچ رولپلاک نما ساختمان در نارمک

پیچ و رولپلاک نما در نارمک نیز مانند سایر نقاط می باشد و چون امروزه انجام چنین کاری بسیار اهمیت پیدا کرده است در نارمک نیز بسیاری از افراد به دنبال پیچ و رولپلاک نمای ساختمان خود هستند. همین امر موجب شده است تعداد افرادی که در نارمک مشغول به کار پیچ و رولپلاک نما هستند زیاد باشد. بنابراین اگر به دنبال فردی هستید که نمای ساختمان شما را در این منطقه پیچ رولپلاک کند. نگران نباشید چون همانگونه که در بالا اشاره کردیم در این منطقه افراد زیادی وجود دارند که میتوانند چنین کاری را برای شما انجام دهند.

قیمت پیچ و رولپلاک نما در تهرانپارس

قیمت پیچ و رولپلاک نما در تهرانپارس نیز مانند سایر نقاط به عوامل مختلفی بستگی دارد که میتوانید در ادامه این مطلب با آنها آشنا شوید.

اندازه سنگ ساختمان

همانگونه که میدانید سنگ هایی که برای نمای ساختمان ها به کار برده میشوند در اندازه های مختلفی وجود دارند. اگر اندازه سنگ هایی که برای نمای یک ساختمان به کار برده میشوند کوچک باشند افراد مجبور می شوند از تعداد پیچ و رولپلاک های بیشتری استفاده کنند. به همین خاطر هر چقدر اندازه سنگ های به کار رفته در نمای یک ساختمان کوچکتر باشند افراد باید هزینه بیشتری پرداخت کنند. البته توجه داشته باشید که اگر اندازه سنگ های یک نما بسیار کوچک باشد نمی توان آن ها را پیچ و رولپلاک کرد چون دچار شکستگی میشوند.

میزان آسیب دیدگی نما

اگر نمای ساختمانی که در تهران پارس واقع شده باشد بسیار آسیب ببیند. صاحب آن باید با استفاده از پیچ و رولپلاک نما آن را ترمیم کند. هرچقدر میزان آسیب دیدگی چنین نماهایی بیشتر باشد هزینه پیچ و رولپلاک نما آنها نیز بالاتر میرود. به همین خاطر یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت انجام چنین کاری میزان آسیب دیدگی نمایی می باشد که قصد پیچ و رولپلاک سنگ نما آن را دارید.

شرکت انتخابی شما

شرکت های زیادی در تهران وجود دارند که کار پیچ و رولپلاک نما را انجام میدهند. اینگونه از شرکت ها هر کدام برای خدمتی که به مشتریان خود ارائه میدهند قیمت خاصی دارند.‌ چون بعضی از آنها در شمال شهر واقع شده اند و هزینه مکانی که آن را اجاره کرده اند بسیار بالا می باشد. به همین خاطر تنها از طریق دریافت مبالغ بیشتر از مشتریان می‌توانند چنین هزینه ای را جبران کنند. به همین منظور شرکتی که شما برای انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان خود انتخاب میکنید نیز تاثیر بسیار زیادی بر قیمت نهایی این کار دارد.

قیمت پیچ و رولپلاک نما در نارمک

پیچ و رولپلاک نما در نارمک قیمت جدایی ندارد و هزینه انجام چنین کاری در این منطقه نیز مانند سایر مناطق تعیین میشود. عوامل تاثیر گذار بر قیمت پیچ و رولپلاک نما در نارمک نیز مانند سایر نقاط می باشند. بنابراین اگر ساختمانی در این منطقه دارید و قصد پیچ و رولپلاک نمای آن را دارید به هیچ وجه نگران نباشید. زیرا نیاز نیست هیچ گونه هزینه اضافی پرداخت کنید.

ترمیم نمای ساختمان در تهرانپارس

ترمیم نما یکی از راه هایی می باشد که می‌تواند تا سالیان زیادی طول عمر نما را افزایش دهد. به همین خاطر هرگاه نمای ساختمان ها آسیب می بیند افراد به دنبال ترمیم آن می باشند.

ترمیم نمای ساختمان در تهرانپارس نیز مانند بسیاری از مناطق دیگر در بیشتر مواقع به واسطه پیچ و رولپلاک انجام می‌ شود. چون این روش باعث می شود نمای ساختمان ها به بهترین نحو ممکن ترمیم شود و تا سالیان بسیار زیادی نیز بدون هیچ گونه مشکلی سالم بماند و دچار ریزش نشود.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

معمولا نما هایی که دارای ارتفاع بالایی هستند سنگ نمای آنها زود تر دچار ریزش می شود. این گونه از نما ها اگر کوچکترین آسیبی ببینند زیبایی کل ساختمان از بین می رود و ساختمان حالتی کهنه به خود می گیرد. به همین خاطر ساکنان و صاحبان اینگونه از ساختمان ها باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا نمای ساختمانی که در آن زندگی میکنند دچار مشکل نشود.

همین امر موجب شده است بسیاری از این افراد اقدام به پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست بکنند. زیرا با استفاده از این کار میتوان به راحتی همه سنگ های نما را پیچ و رولپلاک کرد و از افتادن آنها تا زمان زیادی جلوگیری کرد.

اما چون ارتفاع ساختمان ها در شهرک غرب بسیار زیاد است بسیاری از افراد پیچ و رولپلاک نما بدون داربست شهرک غرب را انتخاب می کنند. زیرا برای نما های بلند نصب داربست یک کار پرهزینه و پر خطر می باشد.

اما می‌ توان به واسطه استفاده از طناب به تمام نقاط چنین نما هایی دسترسی داشت و آنها را به بهترین نحو ممکن رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست کرد. زیرا خطر و هزینه این روش بسیار کم می باشد.

قیمت پیچ و رولپلاک نما در شهرک غرب

به طور کلی ریزش سنگ نما به یکی از مشکلات افرادی تبدیل شده است که صاحب  ساختمان هایی با نمای سنگی می باشند. در واقع می توان گفت چنین کاری خواب شب را بر آنان حرام کرده است. زیرا حتی اگر یک سنگ نیز از نما جدا شود و به فرد و یا ماشینی اصابت کند صاحب ساختمان باید هزینه و خسارت آن را به طور کامل پرداخت کند.

زیرا مسئولیت اینکار بر عهده او می باشد. همانگونه که می دانید معمولا ریزش سنگ نما همیشه خسارت های مالی و جانی زیادی در پی دارد. به همین خاطر اگر صاحب یک ساختمان با نمای سنگی در شهرک غرب هستید حتما اقدام به پیچ و رولپلاک نما بکنید.

زیرا قیمت پیچ و رولپلاک نما در شهرک غرب نیز مانند سایر نقاط در برابر خسارت های ناشی از ریزش به هیچ وجه زیاد نمی باشد. اما به طور کلی هزینه  انجام چنین کاری به عوامل مختلفی بستگی دارد که بهتر است در ادامه با آنها آشنا شوید.

نوع سنگ نما

همانگونه که میدانید امروزه افراد برای سنگ کردن نمای ساختمان خود از سنگ های مختلفی استفاده میکنند. چون هر نوع از سنگ زیبایی خاصی دارد که مورد علاقه تعدادی از افراد می باشد. معمولا هر نوع سنگی جنس و مقاومت خاصی دارد. به همین خاطر مقامت بعضی از آنها زیاد می باشد در حالی که برخی دیگر مقاومت بالایی ندارند.

چون پیچ و رولپلاک کردن سنگ هایی با جنسی با مقاومت کم باعث می شود که اگر افرادی که چنین کاری را انجام می هد توجه زیادی به کار نبرد دچار شکستگی شوند. باید با احتیاط بسیار زیادی انجام شود که همین امر موجب می شود اینگونه از افراد وقت بیشتری صرف انجام چنین کاری بکنند.

به همین خاطر همیشه هزینه پیچ و رولپلاک نما با سنگ های کم مقامت در غرب تهران بیشتر از پیچ و رولپلاک نماهایی با مقاومت بالا می باشند. همین امر موجب شده است همیشه یکی از عوامل تعیین کننده قیمت این کار نوع سنگ نما باشد.

نوع پیچ رولپلاک نمای ساختمان

پیچ و رولپلاک هایی که برای مقاوم سازی نما ها به کار می روند دارای انواع مختلفی هستند. به همین خاطر گاهی اوقات بعضی از پیمانکاران از پیچ و رولپلاک هایی با کیفیت کمتر استفاده می کنند که این امر موجب کاهش میزان هزینه می شود.

اما بهتر است بدانید اگر قصد پیچ و رولپلاک نمای ساختمان خود را دارید باید حتما از پیچ رولپلاکی استفاده کنید. که کیفیت آن بسیار بالا باشد. زیرا تنها در این صورت در آینده دچار مشکل نخواهید شد. نوع پیچ و رولپلاکی که برای نمای ساختمان شما به کار می رود نیز بر قیمت نهایی این کار تاثیر دارد. بنابراین توجه به این موضوع نیز باید مد نظر شما قرار بگیرد.

مساحت نما

گاهی اوقات ممکن است افراد قصد داشته باشند نمای یک مجتمع بسیار بزرگ را رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست کنند. معمولا وقت و میزان پیچ و رولپلاکی که برای چنین نمایی باید به کار برود خیلی بیشتر از میزان وقت، انرژی و پیچ و رولپلاکی می‌باشد که برای نمای یک ساختمان یک طبقه باید به کار برود.

همین امر موجب می شود صاحبان چنین ساختمان هایی هنگامی که می خواهند نمای ساختمان خود را پیچ و رولپلاک نما کنند مجبور به پرداخت هزینه بیشتری شوند. بنابراین اگر مکانی که قصد پیچ و رولپلاک نمای ساختمان آن را دارید یک مجتمع بزرگ می باشد نباید توقع داشته باشید که هزینه آن با هزینه پیچ و رولپلاک نمای یک ساختمان یک طبقه برابر باشد. زیرا همیشه مساحت نما در هزینه نهایی این کار تاثیر بسیار زیادی دارد.

میزان آسیب دیدگی نما

بعضی از افراد هستند که تا زمانی که نمای آنها دچار ریزش نشود به فکر پیچ و رولپلاک آن نمی افتند‌. معمولا اینگونه از افراد بعد از ریزش اقدام به پیچ و رولپلاک نما می کنند که اینکار باعث می شود آنها مجبور به پرداخت هزینه بیشتری شوند.

زیرا در اینگونه از مواقع افرادی که چنین کاری را انجام میدهند مجبور می‌شوند ابتدا سنگ های آسیب دیده و کنده شده ی نما را ترمیم کنند سپس اقدام به پیچ و رولپلاک کنند. هر چقدر مقدار سنگ های آسیب دیده بیشتر باشد صاحبان اینگونه از ساختمان ها باید هزینه بیشتری پرداخت کنند. بنابراین می‌توان گفت یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت پیچ و رولپلاک نما در شهرک غرب میزان آسیب دیدگی نما می‌باشد.

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان در  غرب تهران

هنگونه که بالا نیز بیان کردیم چون تعداد جمعیت در تهران زیاد است میزان ساخت و ساز نیز در آن زیاد می باشد. اما چون منطقه غرب تهران با این که منطقه ای بسیار مناسبی است قیمت ساختمان ها و زمین های آن مانند شمال شهر زیاد نمی باشد.

به همین خاطر همیشه افراد زیادی تمایل به زندگی در آنجا را دارند. چنین موضوعی موجب شده است میزان ساخت و ساز در این منطقه بسیار زیاد باشد. بنابراین می توان گفت که پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان در شهرک غرب شهر تهران یک کار با متقاضی بسیار زیاد می باشد.

و افرادی که چنین حرفه ای را بلد هستند می‌توانند از طریق آن به درآمد بالایی برسند. بنابراین اگر قصد دارید چنین کاری را به عنوان شغل خود انتخاب کنید می توانید با مراجعه به این قسمت از شهر به راحتی به در آمد بالایی برسید.

پیچ و رولپلاک نما در شهرک غرب با طناب

امروزه دیگر افراد هنگام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست بیشتر از طناب استفاده میکنند. زیرا چنین روشی هیچ گونه مشکلی را به همراه ندارد. همچنین چون کوچه ها و محلی که ساختمانهای شهرک غرب در آنها واقع شده اند بسیار وسیع نمی‌باشند نصب داربست برای انجام این کار مشکلات بسیاری را به همراه دارد که از جمله آن می‌توان به اختلال در عبور مرور عابران اشاره کرد.

علاوه‌ بر این مورد امنیت کم داربست باعث شده است بسیاری از افراد به جای استفاده از آن اقدام به پیچ و رولپلاک نما در شهرک غرب با طناب بکنند‌. زیرا استفاده از طناب هیچ کدام از این مشکلات را به همراه ندارد. بهتر است بدانید استفاده از طناب هم امنیت بالایی دارد، هم هزینه کمی دارد و هم استفاده از آن موجب صرف جویی در وقت می شود.‌

پیچ رولپلاک نمای سنگی در شهرک غرب

پیچ و رولپلاک نماهای سنگی همیشه از اهمیت بالایی برخوار است. چون جنس سنگ ها سنگین می باشد و در بیشتر مواقع همین مورد باعث جدا شدن آنها از نما می شود. بنابراین می‌توان گفت همه صاحبان ساختمان هایی با نمای سنگی باید اقدام به پیچ و رولپلاک نما بکنند. زیرا تنها با استفاده از این روش می‌ توان ریزش چنین نما هایی را متوقف کرد.

به همین خاطر بیشتر افرادی که نمای ساختمان آنها سنگی می باشد و در غرب تهران زندگی می کنند. به فکر پیچ رولپلاک نمای سنگی در شهرک غرب می افتند. زیرا با استفاده از این روش با خیالی آسوده می توانند تا سالیان زیادی بابت ریزش سنگ نمای خود نگرانی نداشته باشند.

نکات مهم در خصوص نصب پیچ رولپلاک سنگ نما در شهرک غرب

بسیاری از افراد که در شهرک غرب تهران زندگی می کنند دوست دارند پیچ و رولپلاک نمای ساختمان آنها به بهترین صورت ممکن انجام شود. اگر شما نیز این چنین می باشید بهتر است ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید تا با مهم ترین نکاتی که باید رعایت کنید آشنا شوید.

استفاده از پیچ و رولپلاک مرغوب

پیچ و رولپلاک نما را چون نمی توان چندین بار انجام داد به همین خاطر باید به گونه ای انجام شود که تا سالیان زیادی هیچ گونه آسیبی نبیند. بنابراین اگر چنین چیزی را میخواهید باید حتما از پیچ و رولپلاکی استفاده کنید که کیفیت و مرغوبیت بالایی داشته باشند.

انجام این کار توسط افراد ماهر

گاهی اوقات افرادی. که چنین کاری را انجام می دهند آماتور می باشند و مهارتی در این باره ندارند. اینگونه از افراد نمی توانند به خوبی نما های سنگی را پیچ و رولپلاک کنند. که همین امر موجب بروز مشکلات فراوانی خواهد شد. به همین خاطر توصیه می شود قبل از انجام چنین کاری حتما یک فرد ماهر برای انجام اینکار پیدا کنید.‌ تا با مشکل مواجه نشوید.

به جنس نمای خود توجه کنید

قبل از اقدام به پیچ و رولپلاک نما ابتدا جنس نمای خود را به خوبی بررسی کنید. زیرا گاهی اوقات جنس سنگ نما به گونه ای دارای مقامت کمی است که پیچ و رولپلاک باعث شکستن آن می شود.‌



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 بهمن 1402 | نظرات ()